返學比tax個miss嘈左幾句~
鬧人d point唔係point~
痴晒線~

放學訓左陣~
返工~
就收工比客小~

條友acc得番5毫~
咁check bal 0.50
正常答戶口未有結餘~

佢小我話5毫唔係錢呀~
我輸馬輸到得番5毫個5毫唔係錢呀~

岩~你岩~
我傻~我on               9

輸馬都要黎小下人~
抵你輸~

令我諗起cyrus番工一件好有趣既事~

事件有四條友~一家人黎的~
三十幾歲既師奶~佢老公~佢個女~五十幾歲既阿嬸

宜家傢私~用膠袋裝野要比5毫~
cyrus佢都有言在先問要唔要膠袋~要的話要另收5毫~
一家人話ok~

出到門口無耐返黎問點解收多5毫~
開始小人~
又話宜家傢私呃錢~5毫都呃~

老公佢講左一句說話~

你唔好整嬲我呀同你講~
我嬲起上黎連我自己都驚呀


老婆接著回佢一句~
你收聲啦~

老公立即收皮~

智障家庭~

嬲起上黎自己都驚~
你唔使發嬲~
我見到你咁on          9已經驚了~

馬會個客講得岩~
5毫都係錢~

令我諗起有人…
買一件99.9既野~~佢比左100蚊~

跟住要人找番1毫比佢~

1毫都係錢~

咩都係錢~

唔比收線~!

發表留言