講真~
馬會ok 狗~
今日我見無咩時間溫書~
應該係未完成我今日溫書既planning~
所以我要早退~
我一返工就同組長講~~
我話我屋企有急事要返大6~

點知無耐~
組長話我知唔夠人唔走得~

算啦~

點知~
坐係我後面有個肥仔早走~!

有三四條友跟住早走-3-

唔順氣~
有咩理由我話屋企有事要早走唔比~
唔通佢地既原因係屋企就黎死人@!@

最後問多次~
要組長幫我頂位~
但最後…

我去左打波~
因為今日係復活節last day~
球場少見多人~
跟成六七隊先有得打~

睇d人打波好有趣~
只是遊戲~
打波打到就打交~

走步咪走步囉~
就算佢foul錯你比個波人開唔使死既~
唔使跟住打波打到想打交既~

黎個係我睇人打波個陣既感想~

七點半走人~

升學好煩惱~~

可能鎖定做bank~

願主祝福~

加油~!

發表迴響

