我就係咁~

組員有咩唔鋸鬧晒我~你叻晒
miss有咩唔like話晒我~你岩晒
我有咩做得唔好你鬧晒我~無言晒

一件事情只係想同你分享下~

我千錯萬錯~就錯在我當初知唔應該話比你聽~
點知我良心唔想我對你有隱瞞~話左比你知~
自討苦吃~抵我自己死~
死無怨言~
發脾氣岩的~
因為我明知你會嘈我我都照話你知~

命運黎樣野~搏唔過~
我賭馬曾經想用20蚊搏贏百幾蚊~
最後我發覺~我係要付出多過20蚊既數目先搏得到~

為左一件事而問了口~
心痛了~
碎了~

一切都係我阿媽同你既糾紛~
大家不斷拎住自己理由迫我~
而我係各方面都有不能退步既原因~但雙方都不明白~

我應該點?
我可以點?
我要點?
我想點?

大家想我點?
個天想我點?
自己想自己點?

發吧~!

發表迴響

