有心機就睇囉~唔想睇咪淆左佢算囉~

但有言在先~
從來無諗過起罵戰同埋人生攻擊
只係以事論事€

世上奇人真多~

睇完一篇xanga
我先發現黎個世上廢物何其多~
基本上~
做咩都係廢物~

有人讀緊書~有一份part time~
返工時間就返工~
唔係返工既日子放學返屋企做自己既野~
唔通~睇劇~玩洋娃娃~黎d個人鐘意做既野~
就係意思上係無用~廢既人?

咁就令人費解啦~
係睇劇同玩洋娃娃既人 = 係意思上係無用~廢~
定係黎d只係例子?@0@

我十分不明白~
即係其實求學階段~
要經常的返工~
返到連學都唔返~
黎d先係前途不坎坷既人既生活??
即係做自己私人野~
做自己鐘意既野~就係無用~
聽到之後問你攪笑唔攪笑~
有趣唔有趣~
滑稽唔滑稽~

戰國時期~
粱惠王想為了擴大疆域~於是向孟子問意見~
孟子講一個故事比佢聽~

從前有兩個國家打仗~
有兩個打敗仗落荒而逃既士兵
一個逃了一百步~
另一個逃了五十步~
如果逃了五十步既人笑逃了一百步既人膽小怕死~
你話岩唔岩?

粱惠王就答

當然唔岩。他只不過無逃到一百步,但同樣都係逃跑

有時做既野~自覺比人高一層
唔等同做野比你「低」一層既人係無用~

打個比喻~
有一個讀書中文全級最高~但英文就唔合格既人~
而另一個人就中文同英文都不錯~只不過唔係最高分個批

前者就笑後者~
咩你咁廢咖中文~
低分過我既?

係中文黎科角度黎睇~
係事實喎~
後者中文真係低分過人喎

但整體黎講~
前者知道自己英文比人低分甚至唔合格嗎?

睇一個人~只係睇一方面而定一個人既價值既評語~
用自己比人地好既地方而定一個人既價值既評語~
無窿用咖~
比較係多方面~評論係多方面睇~

無咩經驗但只得學歷既人前途不會太好~
但可以講一句~
有經驗但無人際關係既人~
只係五十步笑百步

其實大家心有刺~一早想串七對方~
係人都知啦~
做咩攪咁多暗示~
多能餘

我唔鐘意去以自己既高去踩人地既低~
因為我知我有比人好既地方人地都有野比我好~
所以唔會亂出聲~

請勿對號入座~

諷刺嗎??

今日上一堂就走~
同老婆行黃埔~
行左一陣玩層層疊~
輸左打人-3-

上左老婆屋企~
一陣就返屋企~

飲蜜糖水~!!

發表迴響

