返馬會~~
往往係悶爆既時候諗起好多野~

當中包括琴日既事~
不過首先講下~
買馬d人都好攪笑下~
點解為左貪快而超快講no.
聽唔到咪又係要問多你一次~
一開始慢慢講仲好啦~
多能餘~

諗一諗~笑一笑~

我好大疑問~
我d fd都問我以下黎幾樣野~

我英文差係fd都知~
英文一句都讀唔好~
英文差無計~

我曾經將中文詞語放上一d翻譯網度翻譯做英文
我寫一篇英文出黎但grammer差~~

兩件事合埋~

係唔係等同我篇英文grammer差原因為我係翻譯網度翻譯中文做英文?

點解我會比同學叫我唔好係網上直譯英文?
百思不得其解~

最令我費解既係~
我英文唔好寫左一篇grammer差既英文~
黎篇就等同垃圾野??
難道英文差等同垃圾?
定係垃圾仲有其他意思?

再講一句~唔做野同唔順氣有關連?

從來無話過自無錯~
都無為我既錯做解釋~
我黎年學識一樣野就係你岩我錯~

但岩既同時我亦有一d不能了解既問題

15………………………………………..

發表迴響

