朋友曾經講過~
出到黎社會做野~比人鬧的話~
無論鬧得點~都要多謝個位鬧你既人~

今日放學多謝兩個鬧我既同學~
佢教識左我日後工作既認真態度~多謝你地~

仲教識左我三樣野~

當然有嬲既一時~
嬲唔係嬲比人話我無做野~
錯比人小正常~我接受~

但同學好直接的好唔滿意我咁

做唔做都係垃圾野

gd~!

下午同老婆去左用電腦~
返屋企做左陣又~

同一個fd講左今日成件事出黎~
佢竟然笑我on         9

佢講左幾句野出黎比我聽~
我再用心諗下~

我真係好on     9
笑死我

嚇親你了~!

One thought on “

發表迴響

