黎一刻~都唔知話自己七~
定馬會ON        9~

今日馬會人事部打黎~

馬:同事~你之前填個張強積金~因為個身份證號碼寫得唔係太好~
     所以依家要你黎馬會簽一簽名
我:下~幾時係邊簽~
馬:一係你今日6點前~一係聽日12點前黎跑馬地簽番個名~

開心死~
特登去跑馬地簽個名就走~
更可況我填表個陣d no.寫得好整齊咖~
點解無端端要簽?

我諗過~可能有條友見我寫得唔好~幫我加幾筆~
點知愈加愈衰~
最後要改埋黎寫~所以要我山長水遠去簽個名~
仲要係簽個無聊到極既名~

你話簽contract就無所謂姐~
開心死~

今日返學~上完堂就去馬安山睇病~
睇完去旺角-3-
比老婆昆左-3-~
返黃埔食面~食完上屋企睇又黎多件衰鬼上帝~
睇完同糖糖玩左陣就走了~

巴士上徐生見到我~我地曾經四目相投但我居然無任象

過度疲勞-3-~~

糖糖唔使換~!

發表迴響

