不斷的忍住唔發脾氣~~
最後拎自己屋企d野黎發洩~
掟爆左隻mouse同埋登~

我有暴力傾向-3-
其實好嬲的~~但有時望番一d野~又唔捨得嬲~

但嬲個陣真係興到死~

點先可以令到唔發脾氣?

唔係發脾氣~
而係不斷的挑戰我底線~

下午一位朋友既罵戰中~
睇出依家年代d中學生~
好傻~好天真~

我諗我出幾句聲可以為黎個罵戰增添色彩

太多顧慮~令我不能做到最好~

不要再亂發脾氣了-3-~

發表迴響

