今日馬會都攪點左~
pass晒~
13號返馬~

今日同老婆出左去旺角睇魔街~
幾好睇~
不過割喉用得太多~
攪到無咩太大感覺~
其實第一下都無感覺~

老婆又特登整嬲我-3-
整嬲完我我發佢脾氣佢就反嬲我脾氣~

夜晚屋企人又小我~
忍唔住一拳打落張床既木度~
點知-3-
點知凹左-3-
食屎了~
比佢地見到又小多我一樣野~

隔幾日我就比人小一小~
隔幾日我就興一興~
隔幾日就嘈交~

每日都好驚第二日既生活~
好似依家~~我都好驚聽日又唔知會因咩事唔開心~
當個日無事~我又會驚第二日~
有一排無事~我就更驚遲一排唔開心既事一連串黎~

精神有問題了~

唔比呀~!

One thought on “

發表迴響

