黎幾日~
我好想搵人打~

黎幾日~無奈~激氣~失望~攪笑~無言~
幾難堪既感覺都黎晒~

琴日同老婆嘈完交~
因為d好小既事~

今日屋企~
凌晨都要比人話一番~

我老豆~~鬧左我半個鐘~
我一句都聽唔明佢up咩~

又話咩我變左成個人~
唔使咁絕的~~咁快成個人變左~

又話咩日後結左婚你出去左住你唔使諗住返黎玩我地
你唔使做到咁絕~你第一次我唔識應付第二次我就識應付你
又話唔好諗約待黎條路~無用咖~你唔使咁絕咖~

我咩都無講過~
佢驚人既想像力可以預言黎d事怖出黎~
聽落去攪笑~
但愈聽愈火~

琴日我太激氣~
唔小心整到屋企電話壞壞地~
因為太大力收電話

我右手傷了~
因為我太激氣狂打張床發洩~

每次一激氣都好想打爆電腦台上面個膠玻璃~
我暴力嗎?

但面對住不斷既責備~
我脾氣只會愈變愈差~
唔好問我點解唔忍~

忍~非人能所及~

黎幾排~
係考試個陣無事~
考試前後唔係比屋企話就係嘈交~

我成日都話自己咩都可以忍~
係真的~我可以忍~但我會係好辛苦
好辛苦~~辛苦到一轉頭屋企所有野我都會掟爆晒~

今日我得出一個結論~

我太弱~

無唔錫你~!

發表迴響

