今日太凍~唔想起身~
1點先出門口~
黑仔~

返到屋企無聊左一陣就同老婆走了~

搭小巴~
好有趣~

小巴車錢2,4
我得2.1~
我入錢比佢

佢大聲話~
差三毫子喎~

係兩個四唔係兩個一喎~

我前日去目黑食野~
埋單94.8~
我比左100蚊~
個收銀員找番5蚊比我~
正常應該找番5.2~
差我兩毫~’

如果我問個收銀拎番唔知會點

大家又發脾氣~
係kfc做數~

攪事-3-

做完數就走了~

是我變了~
全因為那些責罵~

又是我親愛的家人令我性格變成這樣~

我要改!~

發表迴響

