2007年回顧

好快又一年~
時間過得好快~
今個2007年比我既感覺係~
成日比人鬧~
可以話2007年日日都比人鬧~
日日都會唔開心~
迷信既講的話~
我踏入07年唔夠5秒~
我阿媽就鬧我~
完全係大吉利是~

同老婆有開心有唔開心~
佢又整喊我我又整喊佢-3-

今年既轉變係馬會份工辭左~
暑假做cd廠~
先比我感覺到馬會既悶只係碎料~

開學同祥一班~

最後都要同陪我渡過2007既所有人衷心講一聲~

多謝!

今日同老婆出左去銅鑼灣~
行左陣~~好肚餓~~
點知原來味千前d就係吉野家~

足足蝕左十二蚊咁多!!

行多一陣去九龍灣~
去左目黑食野~打邊爐
完全唔飽~
我食左一舊蛋壽司~
食左一隻蝦~一舊金姑肥牛~
一d菜就無啦!~

去睇表演~
有鄭融~柏豪~deep~洪桌立~

柏豪串fans-3-
倒數完送老婆返紅磡~

新一年啦!

發表迴響

